close

人生第一次獨自遠行,歐遊的第一站 —— 世界上最浪漫的國家,巴黎!

巴黎的帥哥漱定口, 姐要來了!

IMG_0431.JPG

帶著興奮緊張,刺激的心情上機!(其實我出發前一晚,我勁淆底,有諗過不如算喇。唔好去喇,自已一個乜都唔識,去到D嘢俾人偷曬,冇掟瞓,餓死點算?)

 

望住下面張巴黎地鐵圖,我睇到目定口呆,比香港地鐵複習N倍啊!救命。WHERE AM I????????????

 

IMG_0596.GIF

於是係落機前三個鐘,係!你冇睇錯!係三個鐘!!!我靠住機倉微弱嘅燈光搵今晚嘅落腳地。。。

我真係驚到連幾多個站都寫得清清楚楚架!

IMG_0610.JPG

 

落機,拎行李前已經見到巴黎的象徽 —— 鐵塔

好像在告訴姐:你真係嚟到巴黎!!!

IMG_0611.JPG

 

買咗車飛拎住小抄就準備埋位返HOSTEL喇~~~~

瞓個靚教,準備聽日嘅旅程!

P.S.(RER B 發生嘅事真係嚇親姐姐)文章最後有片。

IMG_0615.JPG

 

早上6點的巴黎,寧靜又美。而且比我想象的乾淨。

而且有發生趣事喔~

從HOTSEL走到火車站期間,耳邊突然聽到車的響安聲。

心想:應該不是在叫我吧?早上又沒車,響什麼鬼喇。

所以沒理會,繼續走。

再過一會又再響,這次聽到一串法文。(嘿嘿,這次一定不關我事吧!)

之後又再響,我擰轉頭西面,心諗"屌,響乜鬼?"

今次終於係國際語言"HELLO!"

原來車上坐住兩個法國仔,於是姐的態度180度轉變。

笑淫淫講"GOOD MORNING"

法國仔"去邊呀?兜埋你呀"

我"去XX火車站"

法國仔"上車呀,車埋你!"

我"唔洗喇,幾分鐘就到"(心諗,兩個人咁早,上左車會發生咩事咖。。。。)

BTW 如果有多個朋友陪我,我會上咖!

拒絕左之後佢地兜多兩個圈就走左喇。

法國人真友善!

早上經過公園的清潔叔叔仲會對你鞠躬講早晨,有禮貌嚇親你。

"傳聞中法國人唔係傲慢又排外的嗎?"依轉法國之旅簡直180度轉變!

IMG_0623.JPG

 

終於到火車大站

IMG_0625.JPG

 

兩個幾鐘嘅火車,再轉搭巴士!

IMG_0627.JPG

 

補完眠嚟張自拍先!

IMG_0646.JPG

 

終於嚟到第一個景點!

第一個行程
當初因為睇到一篇關於人生必去嘅三大城堡睇到依個。
世界文化遺產之一 Mont St.Michel 
潮退時屹立在岸邊,當潮漲,水將通往城堡嘅道路淹沒,讓城堡四面環海。
晚上顯得格外孤獨,淒美,默默守護着這城

IMG_0732.JPGIMG_0664.JPG

 

登山之路!直搗黃龍!多人到爆!

IMG_0667.JPG

 

行到一半隨便入餐廳食個TEA?補補力再攻頂!

IMG_0669.JPG

 

城堡內的主廳及後花園?

IMG_0680.JPGIMG_0924.JPG

 

法國真是處處都嗅到休閒的氣味~~

IMG_0739.JPGIMG_0742.JPG

 

 

巴黎不愧為浪漫之都,果然名不虛傳呀!

RER B架車全黑咖!!!!!!!!

冇燈,我望到呆咗呆,但見當地人若無其視咁入車廂,所以我照入了。

後來問法國朋友,連佢都話RER B 連本地人都驚搭,因為好危險。。。

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿卡的漂流世界 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()